Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

fredag idag ja

Av atstorningar - 5 augusti 2011 12:57

Idag vaknade jag 11:20, skönt att sova ut lite.

Hittills har jag ätit:

Ett halft Fin Crips med feta ost (30 kcal)

En kopp kaffe

Två glas Cola zero

Det känns faktiskt bra än så länge, bara suttit framför datan sen jag vaknade dock. Men, ska ut och springa snart. Ska springa 4 km. Inte så mycket men det är alltid något :)

Idag får jag se vad jag äter, inte mycket iallafall. Har tänkt mitt matintag runt 500 kcal. Får se hur de blir med det, med tanke på att jag åt så mycket igår så känner jag att jag inte vill vräka i mig idag..

 

Jag gör ingenting på dagarna, sitter vid tvn, sitter vid datan, äter, går på toa och sover. Ända jag gör typ?

Jag har kompisar, jag vill komma ut med kompisar. MEN det som förstör det, är att jag skäms så över mig själv. Jag vill inte visa mig. När jag vägde 49-50 var jag stolt över mig själv. (Har varit nere på 39) när jag hade anorexi. Men dit vill jag inte igen. Nu väger jag ungefär 56 kg. FÖÖR MYCKET. Vill väga runt 50 igen, men det ska jag klara. Jag vill vara stolt över min kropp och komma ut med kompisar. Jag vill ha en kille. Som vill visa upp mig för alla sina vänner, utan att skämmas.

ÅÅÅÅ  jag vill bara vara smal, smart och snygg.

Men nu tar jag mig i kragen och går ut och springer. Uppdaterar sen igen.

Tänk om man såg ut som henne.

 
 
LIIV - vanlig men unik

LIIV - vanlig men unik

5 augusti 2011 13:45

Fetaost är ju så grymt gott!

http://liivahliin.blogg.se

atstorningar

5 augusti 2011 17:58

Jaa visst är det!!

 
F

F

5 augusti 2011 15:08

Hej hej! :) Jag dricker inte fun light så ofta, men är svullen ändå. Jag föredrar cola zero och sockerfria energidrycker (trots att det är ungefär 10 kcal per burk i energidryckerna) just för koffeinet. Men vet du vad? Man kan bli svullen av kolsyran också, tyvärr. Knepigt läge helt enkelt

http://theskinnyone.blogg.se

atstorningar

5 augusti 2011 18:03

Jaha okej, ja energidrycker är gott. Visste inte att man kunde bli svullen av kolsyra. Aldrig hört..
Men energidryckerna, innehåller de kolsyra..?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards