Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Rätt så nöjd

Av atstorningar - 5 augusti 2011 18:03

Förut skulle jag ju varit ute och joggat, och ja så blev de också. MEN HELVETE VAD DÅLIGT DET GICK. Går ju inte att andas i den här luften som är ute nu. Kan det inte bara bli lite kallare ute..

Och visste ni att när man fryser så ''krymper'' man, på något vis. Och de stämmer faktiskt, har jag märkt själv. Så jag älskar höst...

Imorgon om vädret tillåter ska jag promenera, 5 km. Inte mycket men de är alltid något.. Senare idag kanske jag ska göra lite gympa hemma..


Och idag har jag sammanlagt ätit:

Ett fincrips (20 kcal)

Massa glas Cola Zero

Kyckling med lite wok grönsaker (ca 250 kcal)

Två morötter (100 kcal)

Ett äpple (60 kcal)

Två nektariner (100 kcal)

Lite turkisk yoghurt med fetaost (150 kcal)

= ca 680 kcal, ja jag är rätt så nöjd, förutom träningen.


Perfekt..

 
 
hailie

hailie

5 augusti 2011 18:32

Sv: Åh men tack <3 Ja det är klart vi klarar det!

Jag älskar också hösten, mest för alla kläder och sånt, men också för att det är lite kallare och friskare luft :)

http://keepfeelingfascination.blogg.se

atstorningar

5 augusti 2011 18:37

Självklart!
Ja mysiga halsdukar och sånt :)

Du har inga tips mot sötsug och hunger? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Skapa flashcards