Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Skriver av mig

Av atstorningar - 11 augusti 2011 10:57

Igår åt jag en massa med ost, påläggsost alltså..

Men det är ju nästan inga kolhydrater i, och massa med protein och fett.

Precis vad som LCHF går ut på, så det gjorde mig inget :)

Igår åt jag även en sallad med lite lite dressing på, vet ej vad det var i den dressingen för jag åt ute. Men men..

Iförrgår åt jag massa onyttig musli och onödiga grejjer, räknade ut att det blev över 2300 kcal den dagen... Fy fan.

Idag till frukost har jag ätit:

3 msk turkisk yoghurt

3 msk kvarg naturell

2 msk blåbär

½ fincrips med lite fetaost på

2 glas Cola zero

Dock faila jag med att ta 2-3 msk RISGRYNSGRÖT, men hann som tur va inte äta mer för telefonen ringde, och efter det kom jag på mig och gav mig fan på att jag inte ska ta mer.

 

Idag ska jag äta mycket Vatten melon, hade jag tänkt. Och lite kyckling...

Ja det var väl det, lite tonfisk och ost kanske :)

Älskar faktiskt det här med LCHF, känns bra hittills. Jag mår inte bra med massor av kolhydrater i mig. Och älskar allt vad som innebär Protein.

Har alltid gillat fisk,kött och kycklig. Så det känns bra.

Ibland får jag dock Sug efter bröd med något gott pålägg på. Men jag ska försöka hålla mig undan, det är lite mer än EN vecka kvar tills skolan börjar, óch jag börjar redan tagga. Tycker det ska bli rätt så kul faktiskt, dock nervöst. Men så är det ju för alla, tror jag..

Ska iallafall visa mitt rätta jag, och stå upp för den jag är. Tänker inte må dåligt och låta andra trycka ner mig. JAG TÄNKER MÅ BRA! Och vara glad, för det är den jag är. Jag är inte den som sänker huvudet i sanden så fort något litet dumt inträffar.

Jag vill stå upp för den jag är, jag är ******* och hon kommer jag alltid att vara.

 

Självklart att man önskade att se ut som henne, MEN man kan ju inte få allt...


 
 
hailie

hailie

12 augusti 2011 12:41

Bra inställning! Man ska vara stolt över sig själv :)

http://keepfeelingfascination.blogg.se

 
Ylva

Ylva

16 augusti 2011 15:06

Jag har också lidit av ätstörningar, men blivit av med dem och gått upp typ 20 kilo. Visst har det varit svårt, men jag mår så mycket bättre idag! Jag tycker att du ska besöka Egoinas blogg och se om det hjälper dig. Annars (om du inte redan har gjort det) tycker jag att du ska söka hjälp hos någon klinik, kanske bli inlagd för ditt eget bästa. För du är troligtvis inte tjock utan bara har en dum person i huvudet som säger det till dig! Hoppas du blir frisk :)

http://enklakocken.blogg.se

atstorningar

16 augusti 2011 16:32

Hejsan!
Vad glad jag blev över din kommentar. Stark du blivit som är nöjd och mår mycket bättre idag trots att du är 20 kilo tyngre. Tänk om alla hade det så! Kanske blir så för mig med, jag är ju trots allt bara 15 år :) Jag har kontakt med BUP och har haft det i ett år. Mår bättre idag än vad jag gjorde för bara 4 månader sedan, blivit lite starkare. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards