Alla inlägg under september 2011

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?)

det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan hända..???? snälla hjälp :(

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45


MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN..

SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min.

Vart bara tvungen att säga de...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen!

Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)


För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr, kan den stämma..? JAG VÄGDE 64 KG NÄR JAG STÄLLDE MIG PÅ DEN??? Fan, så mycket har jag aldrig vägt. Undrar om ni har en likadan..? OM ni vet att den stämmer. Isåfall, fyfan :((

Blir så less. Hatar att jag aldrig kan hålla min sunda kosthållning när jag väl har börjat..


Ååh, var inne på http://ohnightdreamer.blogg.se/ blogg som jag följer nästan dagligen, inlägget där hon skrev om pillerna. Skrev en kommentar till henne om att jag GÄRNA till köpa dom.

DU, http://ohnightdreamer.blogg.se/ VÄLJ MIG!! Snälla :( kan inte få tag i dom någon annan stans.. :/


Idag är jag hemma från skolan, jag hetsade i morse, mamma var hemma, ville inte spy, hetsade igår kväll - jag spydde.. jag hatar detta. jag vill bara må bra och gå ner i vikt.. men jag mår mycket bättre nu, psykiskt - än vad jag gjorde för bara 3 månader sen typ...


Jag tjatar på mamma om en hund, måste ha en hund.. Känns verkligen som om att jag hade blivit mycket lyckligare då. När jag är med hundar = en lycklig Sara.

Åh fjantig jag låter.... men de är ju så :( så får hoppas på en liten vovve tillslut.

Har tänkt på de där, med att börja blogga igen. Nu kan ni nog vänta er med ett, kanske två, inlägg per dag :)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards