Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

TIPSA GÄRNA!

Av atstorningar - 7 juni 2011 20:57

Tipsa gärna om era kostvanor eller få minskad hunger/sötsug tips!

 
 
Anna

Anna

9 juni 2011 15:24

sv, kul att du läser min blogg! gillar vad jag läser när jag är inne på din.
Hur går det i skolan nu ? Sommarlov?

http://villblismal.blogg.se

atstorningar

13 juni 2011 21:08

Hejsan, vad kul att du gillar det jag skriver på min blogg.. hade varit super kul om vi kunde hålla kontakten lite imellanåt och se hur de går med viktminskningen osv? Eftersom jag inte uppdaterar så ofta, men kollar kommentarer och så nästan varje dag! :)

Hur skolan går frågade du, jag går ur 8:an nu, det har itne gått alls bra. Hur går det själv för dig med allt? Skulle varit kul om du skrev hur mycket du vägde, till mig alltså :)
Jag väger 57 ungefär..

 
someone

someone

16 juni 2011 22:30

Energidryck, red bull sugarfree, knappt 10 kalorier i 250ml och tar bort hungern super bra!

http://someoneionceknew.blogg.se

atstorningar

18 juni 2011 22:10

Tack för din kommentar!
Jag har börjat dricka te till och från, fungerar faktiskt rätt så bra ;) brukar du dricka sånt?
Vilken vikt ligger du på nu? :) Kram

 
Sofie

Sofie

20 juni 2011 18:27

Ät regelbundet och ofta, hoppa inga måltider, läs min blogg för inspiration :)

men börja för allt i världen inte att hetsbanta!!!

http://food-and-health-in-my-way.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

20 juni 2011 18:31

Förresten alla ni som har kommenterat här, inse att ni har allvarliga ätstörningar och behöver hjälp

http://food-and-health-in-my-way.bloggplatsen.se

 
anna

anna

24 juni 2011 12:51

sv, jo jag tycker dom funkar helt okej. Kanske inte världsbäst, men jag har ju ändå gått neråt och är inte alls lika sötsugen :)

http://villblismal.blogg.se

 
anna

anna

28 juni 2011 09:18

sv, jo det är väl det.. kan man inte bli smal och må bra samtidigt?

http://villblismal.blogg.se

atstorningar

30 juni 2011 14:00

självklart. om man gör de på ett sunt sätt.

 
Ingen bild

pinkpanther.bloggplatsen.se

21 juli 2011 06:08

Jag vet att jag är sista som ska snacka, men jag försöker ändra vanor.
Inser att hetsbanta inte hjälper mig.
Jag dricker massor med energidrycker.
Men eftersom jag nästan fick magsår när jag hetbantade sist så vill jag inte göra det med tom mage.
Nu äter jag blandat.
Kolhydrater i viss mängd och massor med protein.
Klart man kan vara smal och må bra.
Kolla bara in sunda tjejer!
Smal är inte skelett!
Uppskatta inte Äs.
Det är rena helvetet.

atstorningar

21 juli 2011 08:32

tack så jätte mycket av din kommentar. du verkar ha ''vett'' i huvudet och jag är på god väg.
jag äter massor med protein jag med nu, lite kolhydrater, lite mer fett. och jag mår bra utav det.
igår föll jag dock tillbaka, jag hettsåt en limpa bröd + risrynsgröt. hur kan jag?

 
anna

anna

25 juli 2011 09:05

sv, jag förstår vad du menar.. Jag hetsåt fyra mackor igår, och jag får sån ångest då när jag ibte bestämt mig för att äta det så jag flög in på toaletten och spydde tills jag trodde jag skulle svimma :/

http://villblismal.blogg.se

atstorningar

25 juli 2011 15:09

Usch det är hemskt.
Nu på söndag ska jag få min mens ungefär. Jag blir alltid så sötsugen och hungrig innan jag ska få den, idag har jag redan smällt i mig en massa mackor, godis för 42 kr och flingor. Men ändå tilllät jag mig det idag, att få äta det. Så kanske jag inte blir så sugen på det ett tag. Jag åt tills jag mådde illa.
Är det samma för dig, innan mens?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards