Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

behövde skriva av mig lite..

Av atstorningar - 5 augusti 2011 23:07

Är nöjd med min mat idag, drack Orange Light förut också (Coop's egna).

EN OCH EN HALV LITER DRACK JAG UPP, HAHA. Tur att det nästan inte är några kalorier i. Dock är jag väl nästan hel full med vatten nu, haha..

Hoppas min mat-dag blir lika bra imorgon och ännu bättre.

Gjorde lite hemmaträning förut också, 20 minuter bara, men bättre än ingenting alls. Imorgon hoppas jag på en långpromenad. Hoppas att de inte regnar.


För den som undrade vart jag bor: Kan då avslöja att jag bor i Karlstad, mer säger jag inte.

 

Sitter och är sjukt sugen på vatten melon, ska se om jag kan köpa mig en imorgon.

Klockan är snart halv tolv och jag tror faktiskt att jag snart ska gå och sova. Är inte speciellt trött, men har ju ingenting att göra ändå :(

Sitter här bara och biter på mina kinder. Kanske är hungrig? JA, men de går över :) Är inte van att äta så ''lite'', men NU TÄNKER JAG INTE ge upp för det! Så många gånger jag gjort det, nej inte nu igen :)

Provade kläder idag i H&Ms provrum, spydde nästan. Blev så arg och irriterad på mig själv. Så stor fet äcklig RYGG, LÅRRRRRR och NACKE :((( Ska inte ge upp nu, nu får jag fan vara lite hårdare mot mig själv. Och inte BARA tänka ''nej nu kan jag unna mig lite godis'' då om jag är sugen på något kan jag istället ta lite frukt eller köpa någon sockerfri dricka. ELLER Yoggimini, det är ju iallafall bättre med typ 200kcal än en hel godispåse/bröd som innehåller minst 800 kcal.

För när jag unnar mig, tar jag inte bara tre godisar, utan jag köper godis för nästan 40-50 kronor. Och bröd, kan jag nästan äta upp en hel limpa om de vore så, plus en massa smör på det. Så inget mer unnande tills jag är nöjd med min kropp, och det skulle jag vilja tippa på är runt 49-50 kg. Alltså -6-7 kg. Men de ska jag ju klara, de har jag ju klarat förr. Har ju som sagt varit nere på 39 kg, men dit vill jag ju dock inte igen :)

Men ner ska jag iallafall, så jag kan klä mig tunt och fint utan att skämmas.


Kände att jag behövde skriva av mig lite, förstår om ni inte orkar läsa allt.

PSsst! Uppskattar era kommentarer till tusen, skönt att veta att man inte är  ensam i äs-träsket. Vill såklart inte att ni ska må dåligt!! Men, då kanske man kan hjälpas åt UR det?

För jag ANTAR att ni inte vill ha ätstörningar, eller vad det nu kan vara. Vi vill ju vara friska och glada :)

Stolta över våra kroppar! Acceptera att vi alla ser olika ut, och tur är väl det.

Tipss! Stäck på er, även om ni skämms. Ser mycket bättre ut, utstrålningen kikar fram, glittrar lite extra i ögonen om man ler. Var glad!

Och gemför er aldrig med någon annan. Var dig själv, och var glad och behandla alla bra. Alla kommer tycka att du är en hjälte med god självkänsla.

Personer med god självkänsla är väl även det sexigaste som finns.

 
 
Ingen bild

pinkpanther.bloggplatsen.se

10 augusti 2011 09:13

:/ du säger emot dig.
Vill du UR eller stanna?
du vill banta till 49 kg men ur äs?
:/ tjejen.
Man kan inte komma ur träsket utan att äta.
Tvärtom .. man sjunker ännu mer.
du måste få hjälp.

Jag är en med äs. Men just nu så sjukt trött på att frysa, vgara arg, ledsen och trött.
Hitta något som motiverar.
för visst är det snyggare med en kropp med hållning och form än ihopsjunken och trött?

atstorningar

10 augusti 2011 18:01

Jag har hjälp med mina äs, jag pratar på BUP och har gjort det i ett år.
Är väl medveten om vad du pratar om, men tack ändå..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards