Alla inlägg den 16 augusti 2011

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd..

Funderar på att lägga ner den lika gärna...

Av atstorningar - 16 augusti 2011 16:33

Jag har kontaktlinser och även ibland glasögon. ( Är närsynt )

Men när jag har linser får jag för mig att jag ser mycket större ut i kroppen (tjockare), mina fötter ser stora ut som stora blad. Mitt ansikte ser mycket större ut.. Ja ni fattar. Men när jag använder glasögonen tycker jag helt plötsligt att jag ser mindre ut, smalare ut, mindre ansikte?

 

Är de någon av er som upplever samma..?

Känner mig konstig, men jag upplever det så konstigt nog :(

Vilket av de är de som stämmer...? Alltså det kanske är glasögonen som har ett ''annat speciellt glas'' än linserna, som gör att allting ser mindre ut? Förstår inte..

Ovido - Quiz & Flashcards