Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av atstorningar - 2 augusti 2011 11:06

Idag hittills har jag ätit:

2 msk Keso

2 msk Turkisk yoghurt

½ Fincrips

En liten bit fetaost

Tre vindruvor

Försöker som sagt äta så mycket protein som möjligt.

 

Nu ska jag ut med en kompis, vet inte vad vi ska hitta på.

Gör fler inlägg senare också, om vad jag äter och kommer äta.

Nu ska jag ta några vindruvor och lite fetaost som mellanmål.

(Försöker äta var 3:e timme) så att jag håller en jämn blodsockernivå.

Av atstorningar - 2 augusti 2011 11:01

Hej på er.

Igår morse spydde jag..? Inte gjort det på länge nu, men jag vet inte vad som hände. Ville inte ha kvar maten jag åt. Jag hetsåt tre mackor med smör och köttfärssås. Jag ville helt enkelt inte ha kvar det, så jag ängnade 20 minuter på toaletten och spydde.. Fick upp nästan allting.

Det kändes bra, men ändå som ett misslyckande. Jag hetsåt? Why? Inte änns gjort det på länge. Men det känns inte som om att jag kommer göra om det, på länge iallafall, i hope.


Är det någon av er som dricker mycket Fun Light (saften)?

Jag dricker kanske fyra glas om dagen Fun Light. Det känns om att jag samlar vatten i kroppen? Det typ spränger i kroppen..?

Någon av er som varit/är med om det..?

Ovido - Quiz & Flashcards