Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av atstorningar - 3 augusti 2011 16:16

Tänk om man vore smal, smart, snygg och sexig. Alla saker på S dessutom.

Give me the bodys




Av atstorningar - 3 augusti 2011 16:14

Idag mår jag inte bra.

Snälla ge mig kommentarer! Saknar dom ;(

Ni får mig på bättre humör... snälla.

Av atstorningar - 3 augusti 2011 16:10

Nu ska jag åka och handla.

Ska blandannat köpa:

Fun Light

Cola zero

Läkerol, kanske..

Frukt: Äpple, kiwi och morötter

Tonfisk

Kvarg och Turkisk yoghurt

Yoggi mini


Något mer som ni kan föreslå...?

Av atstorningar - 3 augusti 2011 16:03

Frukost: 2 cm fetaost + fun light

Lunch: kvarg med tonfisk, blåbär och ett äpple + fetaost

En timme efter: En brödbit med smör och en banan + röd mjölk

Min dag i matväg har gått bra, tills jag FAILA TOTALT. HELVETE KUKKKKKK.

BRÖD? VAD TÄNKER JAG MED?????

Imorgon vill jag bara dricka kaffe, cola zero, citronvatten och äta fetaost. Frågan är om jag klarar det.

MEN VAD FAN, DEN DAGEN HAR INTE REDAN VARIT. DÅ ÄR DE JU ALDRIG FÖRSENT?

Om jag inte dör inatt vill säga... nej fy.

 

Har ni klarat fasta någon gång? Isåfall hur många dagar...? Kanske ''bara'' en dag? .... själv har jag aldrig klarat det. Hate.

 


Ovido - Quiz & Flashcards