Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15


Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK


ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET..

Har aldrig skurit mig förut i handlederna, HUR FAN GÖR MAN OCH HJJÄLPER DE ELLER?? Mår så jävla dåligt nu. Klarat av två daggar i skolan, ska jag orka mer.. vet att jag borde. Men när jag hettsätit såhär känner jag mig som en fet ful JÄVLA gris. Att klä sig i stora mjukis kläder kanske ser dumt ut...

Ååååhh jag vill förändra min stil, men vet då FAN INTE HUR.

Är snart 16 år, vill tattuera mig men nej de får jag itne för mina föräldrar. BAJS KUKKKKKKKKKK. Vill bara dö, vill ta en massa tabletter så jag blir sjuk så får alla se hur allvarligt dåligt jag mår. VET NI VILKA TABLETTER MAN KAN TA?????


Och vet ni några tabletter man kan ta för att bli SMALLLLLLLL? FUCK THAT. Finns ingen genväg. Vill bara bli smal. Imogon blir de endast Cola Zero och Fetaost. Mycket protein. Kanske ett äpple också. SEN ÄR DE NOG. JAG VILL BLI SMAAAAAAL :(

Ovido - Quiz & Flashcards