Alla inlägg den 7 juni 2011

Av atstorningar - 7 juni 2011 20:57

Tipsa gärna om era kostvanor eller få minskad hunger/sötsug tips!

Av atstorningar - 7 juni 2011 20:30

Hej, det var jätte längesen jag bloggade nu. Orkar heller inte berätta vad jag varit med om, men det jag kan säga är att jag INTE har gått ner i vikt, snarare upp.

När jag slutade blogga för en månad sedan (?) eller när det nu var. Så mådde jag bra, jag mådde okej ett tag där, jag gick hyfffsat ofta till skolan osv. Men nu går jag aldrig till skolan längre, tur att jag går i 8:an ändå, så att jag inte går ur 9:an och ska söka till gymnasiet.


Men nu vill jag iallafall börja blogga igen, kämpa mig ner mot kilona. Vill iallafall gå ner 5-6kg nu, på rätt så kort tid. Men jag vill heller inte svälta mig heller. Vill träna super mycket, vill vara stolt i sommar. Väger ungefär 57kg nu och jag är 158cm lång, det är rätt mycket..


Hoppas att ni börjar följa mig igen, jag vill ha erat stöd! Jag vill gärna ge er stöd också om ni också kämpar er ner i vikt.

Kan också berätta att jag börjat käka Anti-depressiva från 5 veckor tillbaka. Hjälpt en del, men ber om att få höja dosen.


Är ni på mig nu? ska vi kämpa oss ner mot kilona?

Ovido - Quiz & Flashcards