Alla inlägg den 25 juli 2011

Av atstorningar - 25 juli 2011 15:09

Det som hänt i Norge är väl hemskt, usch.

Någon som vet hur polisen fick tag i honom?



Hur som helst, jag tänkte bara göra ett inlägg nu och berätta att jag är inne på Min blogg varje dag, kollar kommentarer osv. Får dock inte så många kommentarer längre. Saknar dom!


Vill också bara säga att jag fortfarande lever kvar i mina ätstörnngar, ett helvete trots att jag är på bättringsvägen. Jag mår helt enkelt bättre psykiskt nu om man gemför för två månader tillbaka. Kan vara att jag inte har någon skola att sköta nu på sommarlovet, men snart är de ju slut.


Men men, min viktnedgång. Jag äger en våg som är ur funktion. Men jag ser på mig själv att jag har gått ner lite, det har även min mamma sagt.

Men nu är jag i min ''ägglossning'', ska ha mens i början av nästa vecka. Hatar det! För då blir jag alltid så svullen på kroppen innan, samlar alltså massa vatten i kroppen, till och med i ansiktet. Hatar det.

Är de några av er som känner samma, Innan mens?

Eller är de bara jag..?


Tänkte då säga att jag är inne på bloggen Varje dag, vill gärna hålla kontakten med er som är i samma situation.

Så att vi till och med kan stötta varandra med våran viktnedgång?

Jag kommer också uppdatera så ofta jag kan.

 

 

Vad tycker ni om kroppen..?



Ovido - Quiz & Flashcards