Direktlänk till inlägg 6 april 2011

MINA KÄNSLOR IDAG..

Av atstorningar - 6 april 2011 13:38

Jag känner skam, vill inte visa mig.. ska på praktik imorgon, hur ska jag klara det? det är på en resturang och jag kommer få en massa sug på alla godsaker som finns där.. ska inte äta där imorgon.. men jag VILL INTE DIT, mamma tvingar mig.. jag var ju hemma igår och idag med.. men jag vill inte visa mig, tänk om dem ser hur tjock jag blivit för att jag ätit SÅ mycket måndag, tisdag, onsdag (idag)

Dem får inte se mig så ful, jag vill ju vara snygg? lite poppis, vill ju att alla ska kolla på mig och inte tänka att jag är ful och tjock.. Okej, jag vill inte vara poppis, men jag vill inte vara äcklig och tjock.

Jag vill kunna visa mig i sommar, med en GUDOMLIG kropp, att alla bara ska tänka ''oj hon har legat i i träningen, wow vilken body!" men de är väl ingen som kommer göra när jag fortsätter såhär.. jag FÅR INTE HETTSÄTA MER. det är ju varken bra för kroppen inuti eller utanpå, jag vill ju inte vara fet.. jag ÄLSKAR ju att shoppa kläder, men jag HATAR att göra det när jag ser ut såhär: svullen, fet, fettig, lös, otränad, dubbelhaka.. HATAR DET HÄR!! jag vill leva ett liv som de flesta andra ungdomar, inte tänka på kroppens utsida mer än normalt. äta vad jag är sugen på utan att känna skam. inte tänka ''nu har jag tagit en bulle, nu kan jag lika gärna äta upp halva köket'' vilket jag gör.. jag har blivit tjock. måste banta, kan inte fortsätta såhär.. kommer snart upp i 65kg.. då kommer jag aldrig mer visa mig igen, och tänk då? då är det ju JÄTTE svårt att gå ned i vikt. NEJ jag måste stoppa HÄR. SKA börja träna, IMORGON börjar mitt nya liv. SKA LYCKAS, mot alla motgångar. SKA göra min mamma lycklig och stolt. SKA KLARA DETTA! Jag tänker inte mer leva med ätstörningar..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards