Alla inlägg den 12 april 2011

Av atstorningar - 12 april 2011 21:26

Dessa fick jag köpt idag. Easy Tone tror jag nog de allra flesta hört talats om, det ger 28% mer effekt på rumpen, och 11% mer på lår och vader. Tror de funkar! Ska testa imorgon min första gång på min powerwalk.

Så nu har jag jogging skor, OCH dessa walking skor! OH YEAH nu kommer jag få en fast rumpa ha-ha-ha!

Någon som testat? Skriv gärna vad ni tycker då!   

Av atstorningar - 12 april 2011 15:59

Nu har jag suttit och gjort ett mat-schema som jag tänkt följa ett tag tills jag tröttnar. Men min tanke är att äta mellanmål som jag inte gjort tidigare, och FEM mål om dagen. Men då slipper mitt blodsocker sjunka och då slipper man ju bli sugen på massa saker som tex en stor pasta-tallrik. Så mitt mål är 1200 kcal om dagen.

Tiderna på mitt mat schema har jag sätt ut på ett ungefär!


Frukost 9.00-10.00: Havregrynsgröt med kanel. 150 kcal


Mellanmål 11.00-12.00: Ett äpple eller en annan frukt. 100 kcal


Lunch 13.00: Kassler, fisk, kött, kyckling + broccoli. 500 kcal


Mellanmål 15.00-16.00: Ett knäckebröd med keso/kvarg + en frukt. 250 kcal


Kvällsmål 19.00: Fil med bär + linfrön eller ett knäckebröd med keso/kvarg eller en frukt. 200 kcal


Ser bra ut va?    tror detta kommer hålla faktiskt, i längden! Man KAN inte leva på 500 kcal per dag. Det går inte.

NU KÖR VI!!


JAG STARTAR MED DETTA SCHEMA IMORGON!


Av atstorningar - 12 april 2011 13:49

Nu har jag tränat i 30 minuter här hemma, det gick jätte bra. Blev lite skakis i ben och mådde illa lite efter för jag körde så hårt och att jag inte åt någonting. SÅ jag var tvungen att ta en bit Kassler, men det är ju jätte bra med protein i det så de gjorde mig inget! Det är ju egentligen bara bra att äta när man tränar för att få bästa resultat.. Men tror inte jag äter något mer idag.

NU sitter jag och dricker Cola Light, ni vet sån som man gör i en SodaStreem?

Blir man tjock av Cola Light? Hört att de ovandlas i kroppen något ämne som gör att man blir tjock utav det, FAST ÄN att de inte finns några kalorier i det.. Skumt, jag vet inte hur det är? Men behövde lite koffein osv nu. Annars orkar jag inte med powerwalken senare..

Av atstorningar - 12 april 2011 11:49

Godmorgon, idag vaknade jag 10:30 ungefär. Nu är klockan snart 12 och jag har endast druckit liiite kaffe (för förbränningen), tagit en alvedon + två Detox, en actimell och lite vatten. Dagen börjar bra! För att jag tog alvedon var för att jag vaknade med en sådan huvudvärk, dock tog jag tabletten på tom mage.. men det kan väl inte va farligt? Någon som vet? Känner ingenting nu iallafall..

MEN, jag är hemma idag iallafall, helt själv. Mamma jobbar.

Tror att  jag ska ta en 30minuters träning hemma snart som jag sa igår?

Senare blir det iallafall powerwalk. Skönt! Nu kör vi!! Nu ska fettet bort.


Jag är trött.. ska nog vila lite en stund innan jag kör träningen hemma.. Har jätte ont i huvudet osv.. Min mage är ju van vid att få mat, men idag fastar jag ju.

Får se te att dricka mycket vatten också, så det rensar lite..


Vad jag gör när jag gör "hemmaträning" ungefär:

Hoppar och springer på stället, höga knän, lite spinning p cykeln, situps,

ryggövningar, rumpövningar, lite armövningar. Ungefär så..

Försöker för de mesta få upp tempot imellanåt, mest konditionsträning när man vill bränna fett, MEN de är viktigt att kombinera med styrka. Då blir det som BÄST.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards