Direktlänk till inlägg 12 april 2011

NU HAR JAG TRÄNAT

Av atstorningar - 12 april 2011 13:49

Nu har jag tränat i 30 minuter här hemma, det gick jätte bra. Blev lite skakis i ben och mådde illa lite efter för jag körde så hårt och att jag inte åt någonting. SÅ jag var tvungen att ta en bit Kassler, men det är ju jätte bra med protein i det så de gjorde mig inget! Det är ju egentligen bara bra att äta när man tränar för att få bästa resultat.. Men tror inte jag äter något mer idag.

NU sitter jag och dricker Cola Light, ni vet sån som man gör i en SodaStreem?

Blir man tjock av Cola Light? Hört att de ovandlas i kroppen något ämne som gör att man blir tjock utav det, FAST ÄN att de inte finns några kalorier i det.. Skumt, jag vet inte hur det är? Men behövde lite koffein osv nu. Annars orkar jag inte med powerwalken senare..

 
 
mywaydown

mywaydown

12 april 2011 17:21

Hej!

Gällande Cola Light, du blir inte tjock av cola light för det innehåller inte nå socker, däremot så är det sötningsmedel, som har två negativa egenskaper, första är att det gör dig mer sötsugen och den andra och mest negativa är att det binder fettet, dvs att det blir svårare att göra sig av med det. Sen hur mycke sanning det ligger i det vet jag inte, vet bara att när jag sluta med det så gick jag ner fortare. Håll dig till MASSA kalt vatten och som jag multivitamindryck! Då får du i dig lite socker för att lunga söt suget, drick helst färsk pressade drycker om du kan, det kan inte jag för jag är alergisk... och vill du ha cola kan du lika gärna köra på vanlig, de få gångerna du är sugen :) kör hårt! // Kraam

http://mywaydown.bloggplatsen.se

atstorningar

12 april 2011 21:22

TACK, vettiga kommentarer där! Tack så mycket :)
När jag dricker Cola Light är anledningen till det att jag vill känna mig mer mätt med mycket vätska i magen + sötsuget då som du sa. (för jag dricker inte ett glas, utan EN LITER, ibland två) det kanske inte är så bra alls nej..
Men tack för dina kommentarer, jag tog åt mig! Kram på dig :)

 
mywaydown

mywaydown

12 april 2011 21:41

Nej att dricka så mycket Cola Light är inte bra och speciellt inte mot tänderna.. :S Drick vatten! Och får det inte dig att slappna av och känna dig mätt, drick något annat det där med kolsyra är inte bra..

Hur länge har du hållit på? Och hur mycket väger du nu? Vad va din start vikt? Nyfiken :)

// Kram!

http://mywaydown.bloggplatsen.se

atstorningar

12 april 2011 21:44

Nej, tänderna tar ju stryk också! Det har du rätt i. Ska försöka minska ner på det..

Hur länge jag druckit Cola Light? Ungefär tre månader.
Vad jag väger nu vet jag ej, men tror 55-56 ungefär. Min "startvikt" var 56, MEN jag började i torsdags, så har inte hållt på så länge med detta mer än i fem dagar! Men ska som sagt försöka gå ned till 49-50 till den 1 Juni! Och det ska jag klara!
Hur är det själv? Startvikt? Och vad väger du nu? :)

 
mywaydown

mywaydown

13 april 2011 11:21

Okej! Jaah min start vikt va 76 KG! (ve det är ganska mycke..) innan dess vägde jag 60 men jag gick ju upp.. sen har jag hållit på och tränat så nu har jag gått ner 8Kg så jag ligger på 68 nu. Sen målet denna vecka (ska väga min på måndag) är två till tre kilon så jag ligger på 65-66 ca :) då har jag bara 10 KG kvar :D!

Kolla min blogg annars där står allt :) Cm förminskningar osv! //Kram

http://mywaydown.bloggplatsen.se

atstorningar

13 april 2011 12:16

Jaha okej! Bra du kämpar! Själv kan jag inte hålla mig ifrån godsaker som kanelbullen osv..
Men hur kommer det sig att du gått upp i vikt från 60kg? Hetts-åt du eller något sådant?
Själv har jag ju som du läser i min blogg, gått upp 6kg PGA nästan endast hetts-ätning..
Kram.

 
mywaydown

mywaydown

14 april 2011 22:05

Det som gjorde att jag gick upp så mycket va väll för att jag hade en jätte snäll pojkvän, man blev väll för bekväm, mysiga middagar, nästan alltid chips eller något framför film, och dricka! Gick upp sakta men inte för sakta dock blev offer för bristningar och skit.. sen en dag så såg jag det bara, man ser sig själv varje dag så det är inte så lätt att märka att du går upp mycket om du har annat för dig! Sen jag gillar ju inte söt saker direkt jag tycker inte om mycket som man blir tjock av faktiskt, MEN det är chipsen och drickan! hua... Sen med mitt förflutna med anorexia så tog det ganska hårt när man insåg hur fet man blivit.. /Kram

http://mywaydown.bloggplatsen.se

atstorningar

14 april 2011 22:50

Lilla du.. du verkar ändå kämpa på bra. Du klarar dig ut det här. Visst ska vi se till att göra det?
Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards