Direktlänk till inlägg 11 april 2011

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING

Av atstorningar - 11 april 2011 22:05

Hej, har inte skrivit sen i torsdags pga många anledningar, varit inne på Akuten i tors-fred natt, var den värsta natten i HELA MITT LIV. Hemsk på alla sätt..

Är ständigt orolig för min mamma med, är rädd att hon inte ska klara av det här. Jag ser henne ständigt må dåligt, vilket gör också att jag mår ännu sämre, jag vill att hon ska må bra.. Jag vill inte se henne ledsen och orkeslös..

Mer om Akuten, får ni fråga om ni vill veta. Det är inget jag orkar skriva upp här och nu.


MEN om vi byter ämne, så med MATEN så går det åt helvete. Jag har endast ätit skräpmat, pasta, ris,musli, MASSA kolhydrater och fett. Som jag INTE borde när jag vill gå ned i vikt. NU tänker jag ändra på det!

När jag skulle ta på mig mina svarta byxor förut som jag alltid går i (dem är tajta) så fick jag knappt på mig dem. Jag såg riktigt hur mina lår och armar blivit som berg. Jag vill inte se ut såhär. Jag vill inte visa mig. Jag skäms, jag hatar att må såhär dåligt.

Imorgon ska jag vara hemma ifrån skolan (som idag) tror nästan jag blir hemma hela veckan, jag har ingen ork alls, jag vill inte VISA MIG SÅHÄR FET, jag skäms som in i helvete.


Imorgon blir det mycket bloggande, så kika gärna in och kommentera, behöver erat stöd! Ni kanske behöver mitt med? Alltid bra att prata med någon med samma problem, ELLER som har HAFT samma problem.. Right?

För att det inte ska bli ett SÅ långt inlägg så lägger jag upp ett till här, inom en kvart ungefär!

 
 
viktoria

viktoria

15 april 2011 18:12

Du skriver gripande. Känner så väl igen mig!! Ta hand om dig och kämpa på. KRAM!

http://www.enlivsblandning.blogg.se

atstorningar

15 april 2011 22:20

Tack ska du ha, det ska jag verkligen göra! Kram på dig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards