Direktlänk till inlägg 11 april 2011

EN TANKE.. ÅSIKT, TAGGA NU

Av atstorningar - 11 april 2011 22:32

Hörde att någon hade lagt sig på en järnväg idag och försökt ELLER begått självmord idag, i min stad.. Vill göra det samma, men egentligen vill jag ju inte.. Jag vill ju klara det här, jag vill VISA alla att jag kan. Speciellt min mamma, jag vill bevisa att jag har styrkan att bli glad igen, och leva normalt. Som alla andra tjejer i 15års åldern..

Att vara ute och festa, umgås med vänner efter skolan, att ens HA vänner som man orkar/vill/ha lust att umgås med. Grilla på sommrarna med vänner och släckt. Att bada och sola utan att skämmas, att ta en glass imellanåt utan att få ångest och tänka att det är LIKA BRA att käka upp hela kylskåpet bara för man tog den glassen..

Att bara leva, njuta av sommaren, ta det lugnt, ta dagen som den kommer och bara umgås utan stress.. "DET DÄR" känns inte som JAG, känns inte som JAG kommer uppleva "det där". MEN det ska jag se till att göra, jag tänker inte slösa bort min sommar med detta betéendet och måendet, jag tänker leva, jag tänker må bra.

MED detta måste jag gå ned i vikt, för att må bra, för att TRIVAS med min kropp.

Att köra SEX stycken powerwalkar i veckan, hur jobbigt kan det va? Nä inte direkt, inte om man tänker rätt och är målinriktad. TYP såhär: "hur jobbigt kan det va? nä inte så jobbigt, MEN hur goda resultat ger det inte?'' Man får liksom se det posetiva i det HELA.. Hitta inget negativt.


SOM att se sig i spegeln, tänk inte som jag gjort "de är ingen idé att jag tar tag i träningen och kosten, för att jag är redan så ful, äcklig och fet"

AAAAALDRIG! Göm de tankarna, tänk posetivt "det här klarar jag", då klarar du det.. antar jag?! ELLER HUR??! Vi försöker! Kom igen nu, hur svårt kan det va.

Att bli hungrig nu i början, att bli sugen, jo det klart. De får vi räkna med, men tänk den LILLA stunden man får njuta av det goda? och så lång tid man får kämpa för det onda.. Det är inte värt den lilla bullen.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards