Direktlänk till inlägg 14 april 2011

RENSAR MINA TANKAR LITE

Av atstorningar - 14 april 2011 19:43

Hej!

Ska börja sköta bloggen nu..

Idag är det torsdag, vilket betyder att jag ska ta kort på mina lår osv osv som förra veckan, MEN jag vill inte det idag.. Tyvärr, förlåt. Ska göra det nästa torsdag istället, men jag orkar verkligen inte göra det IDAG, känner att jag gått så mycket upp i vikt denna veckan osv, har bara ätit och ätit, till och med min mamma sa förut att det verkar som om att jag äter hela tiden.

Jag börjar se min dubbelhaka växa fram, mina kinder blir större, mina lår och rumpa får inte plats i mina snygga tajta byxor som jag älskar att gå i.

Fy FAN, jag som haft en sån snygg kropp. Jag var till och med nöjd i början av Februari detta året. Men vad hände? jo jag började hettäta, äta nästan endast onödigt och jag känner nästan aldrig en mättnad-känsla.. Jag bara äter och äter, min matsäck är väl stor som en LUFT BALLONG nu, överdriver inte.. typ..

Men seriöst, jag kan inte fortsätta såhär. Har varit hemma hela denna veckan också, och nästa vecka är det Påsklov. Det betyder att jag har en vecka och fyra dagar att gå ned lite i vikt.. Tills skolan börjar, för då vill jag inte visa mig såhär. Då vill jag klä mig snyggt, utan att skämmas..


Jag hatar mitt liv just nu, förstår inte varför jag äter såhär?

Jag som älskar att vara hälsosam, röra på mig, äta nyttigt osv..

Jag är ju en EXPERT så att säga på Kcal, fett, protein, kolhydrater. Ska jag inte utnyttja det då? Ska jag verkligen fortsätta äta såhär mycket onödigt som bara lägger sig på de ställen som jag verkligen inte vill..

Det är inte längre att jag inte bara vill visa mina lår, utan jag vill verkligen inte ens visa mitt ANSIKTE. Jag skämms. Tänk, jag har till och med blivit så tjock äcklig fet och ful så att det syns i ansiktet? Jag hatar dessutom min stora fula näsa.

Usch, jag vill inte fortsätta såhär. Imorgon blir det powerwalk vid 10.00 i mina nya EasyTone skor. Senare på kvällen blir det löparrunda i ca 30 minuter.

Jag ska KÄMPA nu, de har jag inte gjort tidigare, hur jobbigt de än kommer bli, hur mycket SÖT SUG jag än kommer få. JAG KOMMER INTE GE MIG!
- JAG SKA VISA MIN MAMMA, PAPPA OCH MIG SJÄLV OCH ALLA ANDRA ATT JAG VERKLIGEN KAN DET HÄR!

Jag ska bli snygg igen. Jag tänker inte se ut såhär..

Saknar era peppande kommentarer! Nu kör vi, nu ska jag gå NED I VIKT!!!!!!!!

 
 
Z

Z

14 april 2011 21:33

Tack gumman :) det är inte så himla bra, mår så jävla illa nuförtiden när jag käkar att jag knappt kan sitta still. Det sitter liksom inte bara i huvudet längre utan det gör även ont i kroppen.

I grundskolan gick jag på kontroller för min vikt främst för att jag spydde, men jag har aldrig blivit diagnostiserad. Allt lugnade ner sig i nian enligt de vuxna. Nuförtiden går jag sista året på gymnasiet och jag äter typ aldrig om jag kan undvika det. Men hetsäter gör jag vanligtvis inte. Jag skulle dock inte påstå att jag har anorexia.

Kram Z

http://hiddenlifestyle.blogg.se

atstorningar

14 april 2011 21:44

Tråkigt att höra att du mår dåligt tjejen! Men är det så att du VILL äta eller.. fast du inte "kan" typ? :/ du behöver inte svara om du inte vill! :)
Men krya på dig!

 
Degklumpen :>

Degklumpen :>

14 april 2011 22:54

Fan va underbart du får det att låta! :D Jag har själv väldigt stor rumpa och stora höfter men kan inte träna eftersom jag har opererat foten -.- Men om du tycker det e tråkigt att träna kan du alltid göra som jag och supersansa på ditt rum :D Låtar som som e underba att dansa till på superhög volym till är
*Give it to me med Timbland och Nelly funtrado ,
*Lady marmelade med Christina Aguilera,
*Pump it med Black eyed Peas,
*Funhouse med P!nk,
*Paralyser med Finger Eleven,
*Love Sex Magic med Justin Timberlake. :D
*Teeth med Lady Gaga
*Just dance med Lady gaga
Like a G6 med For east movement, the vataracs och Dev :)

Då e det mest lite "sexxyy dance" så man använer höfterna mycket och stänar mage, rumpa och lår :D Och om man dansar mycket, hela kroppen :D

http://smidigdegklump.bloggplatsen.se

atstorningar

14 april 2011 22:58

HAHA!! Fan vad härlig person du verkar vara :D
Haha härligt med ''sexy dance'' de ska jag testa! :D har du testat zumba? om du inte har de, GÖR DEET!! säger jag bara :D sjukt kul

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards