Direktlänk till inlägg 14 april 2011

FRÅGA TILL ER

Av atstorningar - 14 april 2011 20:01


Om ni fick välja..

Vilken av dessa tre kroppar skulle ni vilja ha? Endast en bild får ni välja..

 
 
Isabelle

Isabelle

14 april 2011 21:03

klart hon i mitten!
vem skulle du välja?

http://nikotindamen.bloggplatsen.se

atstorningar

14 april 2011 21:11

oj jasså! hon längst åt vänster.. :)

 
idasuniversum

idasuniversum

14 april 2011 21:13

Kan man få hon i mitten med 2 cm smalare ben och en kupa mindre?

http://idasuniversum.blogg.se

atstorningar

14 april 2011 21:18

Det skullle varit något! Tycker dock hon längst till vänster hade snyggast kropp..

 
Sandra

Sandra

14 april 2011 21:13

Håller med!! Hon i mitten!!! Den längst till vänster har ju inga tuttar då är man för smal och hon längst till höger är för ähh.. tjock?
Kolla in min blogg! Pusss

http://www.sessys.devote.se

atstorningar

14 april 2011 21:21

Okej! Men hon till vänster hade ju grymt snygga ben enligt mig..
Hur gammal är du? Har du samma problem som mig..? :)

 
ellen

ellen

14 april 2011 21:31

Självklart hon i mitten! Det är ett väldigt enkelt val. Alla tjejer är jätte snygga och fina men jag vill nog själv se ut som hon i mitten. Vilket jag också tycker att jag gör!

http://ellencsordas.se

atstorningar

14 april 2011 21:39

Låter jätte bra att du tycker om hur du själv ser ut! Fortsätt så! :) Kram :)

 
malin

malin

14 april 2011 21:36

sv: tack för tipset! :) jätte fin blogg!
Vill också gå ner lite i vikt så ska kämpa till sommaren :)

Hon i mitten! :)

Anmäl dig gärna till dagens blogg :)

http://mallansundqvist.blogg.se

atstorningar

14 april 2011 21:45

Tack för din kommentar tjejen! :)

 
Lanah

Lanah

14 april 2011 21:39

Den till vänster, helt klart. Håller med dig i allt du skriver.

http://lanahs.blogg.se

atstorningar

14 april 2011 21:46

Tack för din kommentar! Har du också en slags av ätstörningar eller är de "bara" att du är exxtra fixerad av kroppen nu till sommaren?
Kram

 
Lanah

Lanah

14 april 2011 21:52

Enligt någras beskrivningar skulle de väl säga att jag är på väg att bli "sjuk". Tror du förstår vad jag menar. Enligt mig själv vill jag bara gå ner i vikt så sjukt mycket som möjligt och se ut som hon till vänster. Fast även till sommaren förstås. Vill helst inte diskutera sånt här, utan du kan maila om du vill prata mer. Hade varit kul!

http://lanahs.blogg.se

atstorningar

14 april 2011 22:02

Okej! Tråkigt att höra. Visst kan jag prata.. Jag väljer ju också att vara anonym!
Men skriv din MSN så kan jag adda dig? :) tar bort den kommentaren som du skriver din MSN på så ingen annan ser den.
Kram.

 
MStrandberg

MStrandberg

14 april 2011 22:03

jag tycker hon i mitten hade normal kropp så den skulle nog jag välja:)

http://mimmistrandberg.blogg.se

 
milenamalmros

milenamalmros

14 april 2011 22:04

vadå 6 kör 9!!!

http://milenamalmros.blogg.se

atstorningar

14 april 2011 22:13

sattsar på 6kg, men hoppas på mer ;) haha!

 
Degklumpen :>

Degklumpen :>

14 april 2011 22:27

Helt klart hon i mitten :)
Vill också gå ner, har världens största rumpa x'd

http://smidigdegklump.bloggplatsen.se

atstorningar

14 april 2011 22:28

Rumpa gillar killarna!!! skäms inte för den :D
Jag då??? mina ben är enorma :( usch bort med dem, samma med armarna och dubbelhakan.. o-sexigt :(

 
jos

jos

15 april 2011 09:39

Tack för kommentaren! Jag skulle välja hon i mitten!

http://josselita.blogg.se

atstorningar

15 april 2011 09:44

Okej, tack för att du kikade in :)

 
Ingen bild

Hani

15 april 2011 11:39

Helt klart hon till höger. Perfektion i mina ögon!

 
Sandra

Sandra

15 april 2011 18:34

Ehm jag tror hon i mitten , men kanske också hon till höger, hon är jättevacker! Hon till vänster var lite för smal... Tänk verkligen på vad du ger dig in på när du trixar med maten, det kan bli jättefarligt! Du är perfekt precis som du är, du behöver inte ändra på dig! :)

http://livenlovefearless.blogg.se

atstorningar

15 april 2011 22:21

Tack för att du bryr dig! Det värmer.
Ta hand om dig :)

 
Ingen bild

malin

16 april 2011 11:44

Hej hon i mitten verkligen!! det bästa är att vara lagom, själv så kämpar jag för att tappa några kilo... Och har inte sätt dig men du verkar jätte trevlig och allt , jag säger så här till dem jag känner eller vad man ska säga man är precis perfekt hur man är! Det är en annan som missar en perfekt nt en själv! Själv så har jag inte insett det åt mig själv än men jobbar på det!

Kram :)

atstorningar

16 april 2011 11:59

Omtänksam du är! Tack för din kommentar =)

 
Ingen bild

mirri

16 juni 2011 00:24

hon till vänster något kilo smalare helt klart! din blogg är verkligen jätte bra, modigt av dig att du vågar skriva om dina tankar! hade jag aldig vågat. kämpa på, och ta hand om dig!

atstorningar

16 juni 2011 21:59

Tack ska du ha! Ta hand om dig med, öppna upp dig för föräldrar/nära om du också har en ätstörning el liknande. Man ska alltid prata med någon. Kram!

 
milla

milla

5 augusti 2011 14:40

Hon till vänster helt klart. Fast till och med lite smalare än henne. hon hade fina armar och nyckelben.

http://dogshit.blogg.se

atstorningar

5 augusti 2011 18:01

Jaa visst har hon, älska när nyckelbenen sticker fram så..
Usch vill bara gå ner i vikt. Går de bra för dig?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards