Direktlänk till inlägg 14 april 2011

FRÅGA TILL ER!

Av atstorningar - 14 april 2011 22:30

 eller


Vad tycker ni är snyggast?? Vid bröstet och nyckelbenen där..? Att ha lite fett eller vara så "tunn" som Megan Fox?

Själv tycker jag Megan Fox..    ( Hon andra är Sanna Nielssen)

Kommentera vad ni tycker!!


 
 
Ingen bild

vanessa91@live.se

15 april 2011 00:00

Hejsan!
Gud vad jag älskar din blogg...är så glad att jag klickade in hit...du verkar vara en toppentjej och jag förstår dig precis...om du vill prata någon gång med en som förstår dig..så finns jag här..ibland så kan det vara skönt att prata med en främling som genomgår samma sak....jag ska oxå försöka få en bättre levnadsstil...lets help eacher!! kram på dig ( adda msn om du vill) ta han om dig

atstorningar

15 april 2011 09:00

Hej!
Vad kul att du gillar min blogg, tråkigt dock att höra att du har samma problem.
Ja visst, jag addar dig på msn med en gång!
Kram :)

 
lovisa

lovisa

15 april 2011 07:38

Personligen älskar jag nyckelben på kvinnor! det är fint, men megan fox har blivit för spä!

http://lavitadilovisa.blogg.se

atstorningar

15 april 2011 09:01

Tack för din kommentar! :D

 
Lanah

Lanah

15 april 2011 09:33

Megan Fox, helt klart!

http://lanahs.blogg.se

atstorningar

15 april 2011 23:00

Hej! Förlåt att jag inte hört av mig idag på mobilen som vi bestämde. Men den har varit urladdad hela dagen och jag har inte haft "orken" eller lusten rättare sagt att ladda den. Men jag ska försöka höra av mig imorgon! Kram på dig och ha det bra sålänge :)

 
ellli

ellli

15 april 2011 12:12

Megaaan ofc! Såg att du kommenterat på kenzas blogg, jag vill själv gå ner fem-sex kg tills första juni (studenten) haru några tips på hur?

http://justlikeelli.blogg.se

atstorningar

15 april 2011 15:03

Men vad kul :D
Tips hm..
Havregryns gröt te frukot, mycket protein osv.. kan inte ge några tips såhär nu men..
Fortsätt läs min blogg så kkomer de nog upp något :)
Kram på dig

 
hannasofia

hannasofia

18 april 2011 01:51

Hej, jag såg att du hade kommentarat min blogg, och jag kan väl börja med att säga att jag alltid har pendlat i vikt, har mellan åren vägt allt ifrån 56 till 80 är 1.74 lång. Men nu trivs jag som fisken i vattnet, klart att man kanske aldrig blir helnöjd, men har bestämmt mig för att inte bry mig längre, Jag är så mycket mer än en kropp, och jag hoppas du kommer till den punkten med såsmånning om. Lycka till bruden :)

http://hannasofia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards