Direktlänk till inlägg 15 april 2011

FREDAG

Av atstorningar - 15 april 2011 09:03

Godmorgon på er, har ni sovit gott? Det kan jag inte påstå att jag har...

VARJE natt efter jag ätit så mycket (som jag gjorde igår) så sover jag alltid dåligt, jag känner mig svettig, svullen, nät i näsan och bara allmänt.. FET.

Känner ni samma..? ni som har samma problem eller liknande..?


Jag vaknade iallafall runt 06:30 idag, så jag har inte sovit mycket inatt... Ska ned till BUP (barn och ungdom psyk) kl 13:00 som varje fredag. Går ni och pratar med någon? tycker ni att det hjälper?

För mig har det inte hjälpt något direkt, hittills tror jag...


Hittills idag har jag ätit:

En grov macka med keso på

Ett stort äpple

Uppdaterar ikväll om vad jag ätit för HELA dagen..

Innan jag ska till BUP så tänkte jag ju ut och powerwalka/träna hemma i 30min, men jag känner mig så ''FULL'' i magen från igår, alltså full med MAT, usch det äcklas jag över.. JAG + MAT = fet.


Det känns som om jag måste ha något i munnen hela tiden, som om jag måste äta hela tiden.. som om jag inte kan GÖRA något annat än att äta..? känner mig mat beroende.. usch, kommer snart väga 80kg, sen 130kg.. Hämska tanke.

Nu blir det ändring.




 
 
mywaydown

mywaydown

15 april 2011 19:28

OH gud jag vet hur det känns uscha!

http://mywaydown.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards