Direktlänk till inlägg 15 april 2011

FAN FAN FAN

Av atstorningar - 15 april 2011 11:16

FAN FAN FAN, jag har ätit fööör mycket REDAN NU. Kött och FEM potatisar + sås åt jag precis???? HUR KAN JAG?? varför gjorde jag det?? Helvette, de är ju redan kört.. känns det som. Fyfan! vad jag hatar det här. Innehöll ungefär 800kcal?? vad tänker jag med?

Mat beroende.. kan ju fan inte sluta äta. Hatar att känna min mage såhär full.

Får väl ta nya tag imorgon.. IGEN...


 
 
JULIA

JULIA

15 april 2011 12:42

jag tycker du ska äta så mycket som du vill. däremot kan du skippa sötsakerna och träna lite oftare. mat är viktigt, speciellt om du växer

http://jamp.blogg.se

atstorningar

15 april 2011 15:04

Sant, jag vet det. Tack för din kommentar :)

 
camilla

camilla

15 april 2011 14:27

Hejsan, hittade nyss till din blogg.
Hur länge har du haft äs? vad får du för typ av hjälp?
Många kramar

http://resanupp.devote.se

 
Ingen bild

judith

15 april 2011 14:27

hej jag vill också gå ner minst 6 kg om inte 7 eller 8! jag är på så kan vi peppa varann och snacka på tele också! vi kanske klarar de tsm vem vet? kramis

atstorningar

15 april 2011 15:08

Ja vi får försöka tjejen! MEN vem är du? har du inte någon blogg eller något? :) kram från mig.

 
Elina

Elina

15 april 2011 14:54

Det är inget fel med att äta :)

http://elinaryttbergs.devote.se

atstorningar

15 april 2011 15:09

Önska att jag också kunde inse det :)

 
Becca

Becca

15 april 2011 14:56

sv. Sara, jag har blivit frisk från mina ätstörningar. Vill verkligen inte må så dåligt igen. Hoppas du också inser snart vad du gör mot dig själv. Det kan gå riktigt jävligt. Jag vet att det inte spelar någon roll vad jag säger - du måste vilja må bra själv. Och tro mig du kommer inte känna dig nöjd när du har gått ner dina 6 kg. Du kommer vilja gå ner mer o mer. Jag vet för jag har varit där. Hoppas du inser det själv snart och tar hjälp. <3

http://beccatroll.blogg.se

atstorningar

15 april 2011 15:11

Hej, jo i know.. på ett sätt. Jag har också varit där, har haft anorexi och bulimi. Har gått ned 16kg, nu upp 17 igen dock. men jag vet hur de är, men dem 6 kilona alltså..
Men tack för din kommentar

 
camilla

camilla

15 april 2011 15:12

Okey :/ vilka olika typer har du haft? tycker du att den hjälpen fungerar?
Med mig e de ganska bra faktiskt :) de känns som jag har kommit in i en bra period nu :D

http://resanupp.devote.se

atstorningar

15 april 2011 15:20

Åhh va härligt att höra! :D hur länge pågick din ätstörning?

Först anorexi då jag gick ned 16kg, sen bulimi och börja hettsäta och spy, och nu endast hettätning..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards