Direktlänk till inlägg 15 april 2011

LITE UPDATE

Av atstorningar - 15 april 2011 15:41

Hej igen, hetts-åt lite förut.. 500gram keso, 250gram kvarg, 3 bananer.. (kött och potatis) som jag skrev förut.. Proviva osv..

Nu blir det inget mer ätande idag.

Nya tag imorgon. Har ju faktiskt blivit tjock av allt ätanade nu.


Fortsätt gärna att kommentera! Alltid kul och inspererande med kommentarer   

 
 
mywaydown

mywaydown

15 april 2011 19:18

Meeen tjejen du måste SLUTA med hets ätandet :) Jag gjorde oxå det förut, men det gjorde jag för att jag förbjöd mig själv att äta. En gång drog jag i mig åtta stora bullar, sen fatta jag inte efteråt vad jag gjort för något.. Hets ätandet är ett beteende, som kommer när du tappar kontrollen, det är bättre om du dricker massa vatten under dagen då blir du inte lika hungrig sen kan du äta massa grönsaker eller frukt ist:) Jag vet hur det är det är skit jobbigt, men jag har lyckats sluta med det! Det handlar om att bryta ett beteende, som typ att sluta röka :) Kontroll tjejen! Lycka till! / kram

http://mywaydown.bloggplatsen.se

atstorningar

15 april 2011 22:24

Åh tack! Du inspererar. Vad kul att höra att du kommit ur det, att det finns en utväg ändå..
Kram på dig, och lycka till du med! :) Ha det bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards