Direktlänk till inlägg 16 april 2011

LÖRDAG

Av atstorningar - 16 april 2011 15:23

Wiiiho jag var ute och sprang förut! 35 minuter ungefär, gick lite också så det blev väl 25 minuter kanske men. BRA GJORT! Stolt över mig själv nu.

Nu känner jag mig på G! Kände dock mig som en stor deg-klump, men de blir det ju ändring på. ELLER HUR?

Och idag HITTILLS har jag ätit bara:

Havregrynsgröt med kanel + ett stort äpple.

Torsk, mycket broccoli, en halv potatis.

= ca 500-550 kcal.

SHIT vad lite, egentligen borde jag äta lite mer.. men får se sen, kanske klarar det här idag bara.. DOCK imorgon kanske jag är jätte hungrig..? eller kanske.. de är jag ju! Går ju inte att undvika om jag inte äter något mer idag, MEN jag kan väl kanske stå emot det?   Det återstå att se.. uppdaterar senare ikväll OM det.


Fortsätt gärna att kommentera! Kram :)

 
 
viktoria

viktoria

16 april 2011 19:17

Åh, nu blev jag sugen på broocoli!
Ha en bra kväll :D

http://www.enlivsblandning.blogg.se

atstorningar

16 april 2011 21:24

Haha jasså, då får du väl ta dig och göra dig lite broccoli då! :D
Kram :)

 
A N G E L I J N A

A N G E L I J N A

17 april 2011 20:22

fin blogg:)

http://www.angelijnas.blogg.se

atstorningar

17 april 2011 22:06

tack :)

 
Emma

Emma

18 april 2011 07:42

Hej, jag ramla in här hos dig, tror jag stannar kvar ett tag här =) Jag känner igen mig mycket i dig jag har själv haft ätstörningar i 8 år men har tillfrisknat. Jag tänkte på en sak, när du skriver du överäter, det är inte för att du äter för lite möjligtvis innan under dagen? Så kan du inte stoppa sen eftersom du är hungrig? Jag har haft de dilemmat länge efter jag blev frisk nämligen, antingen överåt jag, eller underåt. Aldrig någon balans! Aja jag tror på dig iaf, du kommer klara de galant! Kramar

http://www.plingelingan.blogspot.com

 
kurd

kurd

19 april 2011 17:40

du ska vara stolt :D <3

http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se

 
Lanah

Lanah

20 april 2011 14:07

Duktig du är! Jag har tränat dubbelpass nu ända sen måndagen och ätit väldigt lite, så känner mig skitstolt, hehe. Det verkar gå framåt för dig med! Du smsade ju aldrig, haha. :) Svara på min blogg, tycker det är så besvärligt att leta efter alla kommentarer här, heh. Kram!

http://lanahs.blogg.se

atstorningar

20 april 2011 21:43

Nej förlåt för att jag inte smsade! Men är det okej om vi håller kontakten via bloggarna och msn istället? :)
Ska snart börja blogga igen.. har hänt så mycket det senaste och inte haft tummen ur helt enkelt! Kram :)

 
Lanah

Lanah

21 april 2011 10:20

Sv: Det är helt okej! Är ju dock inte online på msn så mycket, så är väl ingenting märkvärdigt. Men tänkte att det skulle vara enklare att peppa varandra mer oftare, via sms till exempel. Jag känner mig mer lugnande då när någon känner precis samma som mig och jag kan ha kontakt med den personen när som på dygnet. Förstår du? Men det är ingen fara, du bestämmer själv. :) Hoppas det är ingenting allvarligt som har hänt!

http://lanahs.blogg.se

atstorningar

25 april 2011 16:10

Okej! Jag förstår vad du menar :)
Men jag kontaktar dig någon dag där via sms! Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards