Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

HEJ PÅ ER

Av atstorningar - 31 juli 2011 21:06

Hej igen! Tänkte göra ett litet inlägg nu när jag har tid. Eftersom denna bloggen är anonym så kan jag tyvärr inte berätta vad jag gör på dagarna.

Men imorgon kommer jag att blogga och troligen hela veckan ut. Imorgon ska jag även åka och handla, så kommer köpa massa nyttiga och goda saker som jag ska fylla mitt kylskåp med!

Ska börja äta mer protein, mindre kolhydrater, och rätt så mycket fett. And i like it! :-)

Men i varje mål ska man ju äta cirka, om man vill gå ner i vikt:

Protein 50%

Kolhydrater 10%

Fett 40%

För om man inte äter fett, så kan man heller inte bränna fett.

Så det är min plan framöver, och även träna och röra på mig så mycket som möjligt. En aktiv vardag är även väldigt viktigt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atstorningar - 18 september 2011 10:50

Jag äter ju antidepressiva medicin. Har tänkt att börja med bantningspiller som man beställer hos gymgrosisten (stavning?) det står att man inte ska äta det om man äter antidepressiva.. men jag menar, vad är de farliga??  någo som vet vad som kan h...

Av atstorningar - 18 september 2011 10:45

  MÅSTE BARA LÄGGA UPP DENNA BILDEN. DRÖMKROPPEEEEEEENNNN!!! ÅH DET ÄR JUST DEN KROPPEN JAG VILL HA. SKA FANEME NU STRÄVA EFTER DEN.. SMALA BEN, MAGEN <3333 ÅHH den ska bli min. Vart bara tvungen att säga de... ...

Av atstorningar - 14 september 2011 10:55

Hej, det var ett tag sen! Haha, nästan så att jag skrattar när jag ser att jag har 1-3 besökare per dag. Haha pinsamt.. Men det är ju inte så konstigt kanske när jag inte bloggar :)   För ungefär 3 mån sen så köpte jag en våg på IKEA för 39 kr,...

Av atstorningar - 23 augusti 2011 22:15

  Och hur snygga ben har hon inte :( kolla bara knäna... FUCK   ÄTIT FÖÖÖÖÖÖR mycket två dagar i rad nu, TVÅ DAGAR??? över 5500 kcal på båda????? FYFANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........ HATAR DET HATAR DET.. Har aldrig skurit mig förut i ha...

..

Av atstorningar - 16 augusti 2011 20:37

36 läsare idag hittills och ingen av er kommenterar..lite synd.. Funderar på att lägga ner den lika gärna... ...

Ovido - Quiz & Flashcards